رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان:بازنگری دروس علوم انسانی لازم است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 344
نویسنده : حامد عابدی

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان گفت: بازنگری‌ها در دروس دانشگاهی با توجه به برخی پارامترها از جمله به روز بودن دروس و کاربردی بودن، پژوهشی بودن و مستند بودن آنها انجام می‌گیرد.

احمد علی فروغی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس علمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، اظهار کرد: بازنگری دروس در برخی دانشگاه‌های مهم کشور از جمله دانشگاه‌های آزاد اسلامی در دست بررسی است.

وی افزود: این بازنگری‌ها با توجه به برخی پارامترها از جمله به روز بودن دروس و کاربردی بودن، پژوهشی بودن و مستند بودن آنها انجام می‌گیرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان ادامه داد: باید توجه داشت که دروس باید کاربردی و به روز باشد، در حقیقت دانشگاه‌ها باید به جای استخدام شونده، استخدام کننده وارد جامعه کنند.

وی بیان کرد: این بازنگری در رشته‌های علوم انسانی بسیار لازم است و باید نگرش‌ها در این خصوص تغییر کند.

فروغی با بیان اینکه چهارچوب این بازنگری‌ها توسط وزارت علوم مشخص می‌شود، اضافه کرد: هر دانشگاهی توسط اساتید برجسته و اعضای هیئت علمی خود، برخی از این بازنگری‌ها را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد این بازنگری‌ها در طول دو سال انجام پذیرد.







مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: